Hyppää sisältöön

Tilaus- ja sopimusehdot

TOIMITUS

Toimitukset EU:n sisällä sisältävät 24% Alv:n, ellei kyseessä ole EU:n sisäinen yhteisömyynti. Yhteisömyynti on arvonlisäverovelvollisten yritysten välistä tavarakauppaa EU:n sisällä. 

Tilaamalla Euroopan unionin ulkopuolelta saat tuotteet verovapaasti (0 % ALV).

Lisämaksuja ja veroja saatetaan veloittaa ja veloittaa toimituksen yhteydessä.

Jos et löydä maata luettelostamme, ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme, onko toimitus mahdollista maahamme. Tällä hetkellä toimitamme seuraaviin maihin:

  • Kaikki Euroopan unionin maat
  • Norja
  • Ison-Britannian Yhdistynyt kuningaskunta & Pohjois-Irlanti
  • Kiina
  • Japani
  • Intia
  • USA
  • Kanada
  • Australia
  • Afrikka (ota ensin meihin yhteyttä)
  • Etelä-Amerikka (ota ensin yhteyttä)

Tällä hetkellä toimitamme Postin kanssa, mutta jos haluat jonkin muun toimitustavan, ota meihin yhteyttä, niin mietitään mitä voimme tarjota.

PALAUTUKSET

Sääntömme on voimassa 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.

Jotta tuotteesi on oikeutettu palautukseen, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen on oltava myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Ei-palautettavat tuotteet:

* Lahjakortit

Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.

Tietyissä tilanteissa vain osittaisia ​​hyvityksiä myönnetään: (tarvittaessa)

* Mikä tahansa esine, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, on vaurioitunut tai puuttuu osia muista syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.

* Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 14 päivän kuluttua toimituksesta

Hyvitykset (jos sovellettavissa)

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset (tarvittaessa)

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.

Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittely kestää usein jonkin aikaa, ennen kuin hyvitys lähetetään.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa info @visionfactory.fi

Palautus (tarvittaessa)

Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@visionfactory.fi ja lähetä lähetyksesi osoitteeseen: Lehmojantie 1, 01940, Palojoki, FINLAND

Lahjat

Jos tuote merkittiin lahjaksi ostohetkellä ja lähetettiin suoraan sinulle, saat palautuksesi arvon vastaavan lahjahyvityksen. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.

Jos tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi ostettaessa tai lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen, jotta se voi antaa sinulle myöhemmin, lähetämme hyvityksen lahjan antajalle ja hän selvittää palautuksesi.

Toimitus

Tuotteen palauttamiseksi sinun tulee postittaa tuote osoitteeseen Lehmojantie 1, 01940, Nurmijärvi.

Olet vastuussa omista toimituskuluistasi tuotteen palauttamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Vaihdetun tuotteen saapumiseen kuluva aika voi vaihdella asuinpaikastasi riippuen.

Jos lähetät tuotteen, jonka hinta on yli 75€, sinun kannattaa harkita jäljitettävän toimituspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.