Vision Factory Oy

Meillä tapahtuu

Palvelumuotoilun ABC-koulutus 2.6.2022

Palvelumuotoilun ABC-koulutus 2.6.2022

Palvelumuotoilussa on kyse ajatusmallista, tavasta toimia. Toimitko sinä omassa työssäsi todella asiakaslähtöisesti?
Pelaamassa Innovaatiokonferenssissa

Pelaamassa innovaatiokonferenssissa

Me Vision Factorylla olemme erikoistuneet (ja erittäin innostuneita) pelillisyydestä. Pelillinen tapa kehittämisessä, suunnittelussa, ideoinnissa tai tiedonkeruussa on tehokkuuden lisäksi myös usein aika rentoa ja hauskaa.
Asiakaslähtöinen Kehittäminen Edu-Tuotteissa

Käytännössä opittuja asioita kehittämisestä

Muotoiluajattelu ja yhteiskehittäminen mahdollistavat uudenlaisen kilpailukykyisemmän liiketoiminnan rakentamisen.
Mentorointi-canvaksen yhteiskehittäminen

Mentorointi-canvaksen yhteiskehittäminen

Vision Factory lähtee tekemään jokaisen case omanaan ja juuri siihen sopivaa ratkaisua etsitään yhdessä.
Wellness Dream Asiakasymmärryspeli

Asiakasymmärryspelin kehittäminen

Peter Ruokonen, Cariitin toimitusjohtaja kertoo, miksi ja miten he rakensivat Vision Factoryn kanssa asiakas- ja markkinaymmärrystä kokoavan pelin pilottipalvelunsa kehittämiseksi.
Pelikortit

Palveluiden kehitys valmistavan teollisuuden PK-yrityksissä

Kristan oppilaitostausta loi meille jo alussa luottamusta siihen, että hän todella kykenee viemään kehitystyön maaliin huomioimalla erilaisten osallistujien käyttäytymisen erilaisissa vuorovaikutustilanteissa.
Rakastu asiakkaasi tarpeisiin – älä omiin tuotteisiin

Rakastu asiakkaasi tarpeisiin - älä omiin tuotteisiin

Muotoiluajattelu ja yhteiskehittäminen mahdollistavat uudenlaisen kilpailukykyisemmän liiketoiminnan rakentamisen.
Yhteiskehittämisen Strategia

Avoin innovaatio ja yhteiskehittäminen

Monet organisaatiot ovat huomanneet, että avoimen innovaation ja yhteiskehittämisen toimintatavat tehostavat innovaatiotoimintaa.

Yhteiskehittäminen tiedolla johtamisen näkökulmasta

Krista totesi, että yhteiskehittäminen ja muotoilu kuuluvat saumattomasti yhteen. Oman yhteiskehittämisen matkansa hän aloitti lähtiessään Cambridgen yliopistoon tekemään väitöskirjaa yhteiskehittämisestä.

Yhteiskehittäminen digitaalisena aikana

Jokaisessa työyhteisössä tehdään yhdessä asioita muiden ihmisten kanssa, se on aika normaali tilanne meille kaikille. Asiantuntijat muodostavat tiimejä ja yksin tekevät jakavat ja saavat tietoa verkostomaisemmin, erilaisissa kohtaamisissa ja tapaamisissa. Me kaikki siis jollain tasolla kehitämme yhdessä asioita työssämme. Miksi siis kiinnittää huomioita yhteiskehittämiseen? Miksi siihen kannattaa kiinnittää huomiota ja yhteiskehittää suunnitelmallisemmin?

Ota yhteyttä