16.11.2022 klo. 8:45-12:00 Etäkoulutus
Miten voit johtaa omaa toimintaasi asiakaslähtöisemmäksi
Asiakaslähtöistä liiketoimintaa voidaan tarkastella ja käsitellä monesta näkökulmasta. Asiakaslähtöisyys on toimintakulttuuria, se näkyy palveluiden ja tuotteiden kehittämisessä, asiakaslähtöisyys on osa johtamista ja konkretisoituu datan ja aineiston keräämisellä ja tiedolla johtamisessa.
Tässä puolen päivän Asiakaslähtöinen liiketoiminta -koulutuksessa käydään läpileikkaus asiakaslähtöiseen liiketoimintaan, mitä se on ja mihin sinä yrittäjänä, kehittäjänä, johtajana voit kiinnittää huomioita omassa työssäsi asiakaslähtöisemmän liiketoiminnan näkökulmasta.
Kenelle
Tämä koulutus on suunnattu erityisesti johtajille, yrittäjille, kehittäjille, sekä asiakaskeskeisestä johtamisesta ja toiminnasta kiinnostuneille.
Mitä sinä osallistujana saat:
Tässä puolen päivän Asiakaslähtöinen liiketoiminta -koulutuksessa käydään läpileikkaus asiakaslähtöiseen liiketoimintaan, mitä se on ja mihin sinä yrittäjänä, kehittäjänä, johtajana voit kiinnittää huomioita omassa työssäsi asiakaslähtöisemmän liiketoiminnan näkökulmasta.
– Saat peruskäsityksen asiakaslähtöisestä johtamisesta, mitä se on ja miten sitä konkreettisesti voi johtaa
– Saat peruskäsityksen palvelumuotoilusta, yhteiskehittämisestä ja tiedolla johtamisesta
– Saat näkökulmia, miten voit johtaa omaa toimintaasi asiakaslähtöisemmäksi
Kouluttaja
Krista Keränen on yhteiskehittämisen, muotoiluajattelun, palveluinnovaatioiden, ekosysteemitoiminnan ja pellillistämisen ammattilainen yli 20-vuoden kokemuksella.
Krista on palveluliiketoiminnan ja koulutuksen ammattilainen. Tähän mennessä Krista on vetänyt yli 500 koulutusta/ konsultointiprojektia/ työpajaa liittyen palveluliiketoiminnan kehittämiseen ja vastannut useiden ekosysteemien kehittämisestä ja innovaatioprojektien toteuttamisesta.
Krista on konsultoinnin ja yrittäjyyden lisäksi toiminut lehtorina, tutkijana, projektipäällikkönä, tutkimusjohtajana, yrittäjyys- ja innovaatiojohtajana mm. Laurea-ammattikorkeakoulussa, joka on sekä palveluliiketoiminnan, että palvelumuotoilun uranuurtaja maailmanlaajuisesti.
Palautteita aiemmista koulutuksista:
– ”Hyvin monipuolinen ammattilainen, otti haltuun erilaiset taustat, erittäin empaattinen, rautainen nainen!”
– ”Ihana inspiroiva ope – asiantunteva ja paljon hyviä tarinoita.”
– ”Käytännönläheinen innostava koulutus!”
– ”Erittäin mielenkiintoinen päivä!”
Koulutusohjelma ja ilmottautuminen
https://www.eventium.fi/koulutus/asiakaslahtoinen-liiketoiminta-1-2-pv/